Fordulat az álláskeresésben

Kedves Álláskereső!

Szalontai Teréz vagyok, online angol magántanár, főállású egyéni vállalkozó. 15 éve tanítok angolt, ebből 8 éve skype-on keresztül. Fő profilom az angol nyelvű állásinterjúra történő felkészítés. Több mint 7 éve heti rendszerességgel vannak ilyen érdeklődésű diákjaim, némelyek megmaradnak hosszú távra is.

Szeretnék szó szerint idézni egy visszajelzést, mert nagyon tanulságos. A nevet megváltoztattam.

Minden álláskeresőnek sok kitartást, erőt és eredményes felkészülést kívánok!

Szalontai Teréz
https://angolonline.blogspot.com



"Szia Teréz,

Ne haragudj, hogy csak most jelzek vissza, de az elmúlt hetek eseményei picit felgyorsultak.

Először is szeretném megköszönni a felkészítést, amely úgy gondolom, hogy az idő rövidsége és az én folyamatos elfoglaltságom miatt nem volt könnyű.

Február elején eljutottam az interjúra, amelyre azt mondanám, hogy nem sikerült rosszul, habár ma már tudom, hogy nem lett sikeres. Az általad gyakoroltatott típuskérdéseket kaptam, amelyekre flottul tudtam válaszolni. Nem éreztem, hogy elbizonytalanodom, mindig tudtam alkalmazni egy-egy panelt, amit gyakoroltunk.


Talán, ha több időnk lett volna, több mini-story-val színesebbé lehetett volna tenni a beszélgetést - de összességében jól sikerült: én értettem őket - ők is értettek engem.

Az interjútól függetlenül egy héttel később meglátogattam a barátomat és egy hét eltelte után új stratégiával láttam neki az álláskeresésnek. A CV-met megváltoztattam, találtam egy free cv review szolgáltatást, ami megmutatta, hogy az ügynökségek, hogyan látják a CV-met.

Talán ez hozta a fordulatot, mert más jellegű állásokra kezdtem pályázni és így sorozatban kezdtek érkezni az érdeklődések. Egyik ilyen kapcsolatnak a folyománya lett egy skype-os interjú, majd ezt követte a rövid telefonbeszélgetés és jelenleg már az ajánlatot is megkaptam. Jelenleg ennek átolvasása és elfogadása van soron és ezek után irány Anglia.

Szeretném megköszönni jó szavaidat és munkádat, amint levegőhöz jutok keresni foglak gyakorlás céljából!

Köszönök még egyszer mindent!

Szabó Viktor"

Budapest, 2016. március 3.


This entry was posted in . Bookmark the permalink.